Tutori
Conf. dr. Irina Teodora Manolescu
Lect. dr. Cătălin Clipa
Plan de învățământ
- Semestrul 1
Discipline opționale – 5 din 7
Contabilitate pentru afaceri
Informatica pentru afaceri
Finanțele afacerilor
Managementul organizaţiilor
Marketing operaţional şi strategic
Economie
Statistica pentru afaceri
Discipline facultative
Comunicare interculturală în limbă străină 1
Semestrul 2
Managementul resurselor umane
Cercetare calitativă în MRU
Comunicare organizaţională
Managementul proiectelor
Comportament organizațional
Etică și integritate academică
Discipline facultative
Comunicare interculturală în limbă străină 2
Real Estate Business Management
Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2022/2023) - Semestrul 1
Management strategic al resurselor umane
Metode cantitative în MRU
Leadership
Diagnostic organizațional
Discipline opționale – 1 din 2
Dezvoltarea resurselor umane
Tehnici de negociere
Semestrul 2
Managementul recompenselor
Proiect de specialitate – Diagnoza in MRU
Practica
Discipline opționale – 1 din 2
Managementul conflictelor
Etica afacerilor
Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2022/2023)
Misiune
Programul de master Managementul Resurselor Umane are misiunea de a satisface nevoile de formare de competenţe şi de acumulare de cunoştinţe avansate de specialitate în domeniul managementului resurselor umane, necesare specialiştilor care doresc să activeze în organizaţii pe această direcţie. Motivaţia formării practicienilor în domeniul managementului resurselor umane este generată de cerinţele companiilor româneşti şi străine care au conştientizat necesitatea angajării profesioniştilor pregătiţi pentru a înfrunta provocările pieţei muncii europene şi globale.
Calificări
• responsabil resurse umane;
• manager resurse umane;
• analist post;
• formator;
• administrator salarii;
• evaluator resurse umane;
• specialist în recrutare şi selecţie.
Aplicabilitatea generală în companii şi instituţii a cunoştinţelor din domeniul managementului resurselor umane face ca absolvenţii să aibă la dispoziţie o plajă extrem de vastă de tipuri de organizaţii în care să îşi poată valorifica cunoştinţele acumulate, fie ele societăţi comerciale sau instituţii publice.