Tutori
Prof. dr. Daniela Tatiana Agheorghiesei
Conf. dr. Mihai Tălmaciu
Plan de învățământ
Fişele disciplinelor din planul de învăţământ
- Semestrul 1
Management strategic
Strategii investiţionale în industria ospitalităţii
Antreprenoriat şi inovare în turism
Geografia și managementul destinației turistice
Limba franceză
Discipline facultative
Comunicare interculturală în limba engleză
Semestrul 2
Diagnostic și analiza interculturală
Managementul proiectelor turistice
Turism și dezvoltare regională și locală
Cercetari de piață şi managementul relaţiilor cu clienţii
Etica si integritate academica
Comunicare de afaceri în limba franceză
Discipline facultative
Comunicare interculturală în limba străină II
Managementul afacerilor imobiliare
Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025) - Semestrul 1
Industria ospitalităţii
Front Office
Recrutarea, selecţia şi dezvoltarea resurselor umane
Managementul evenimentelor în turism
Interpretarea moștenirii culturale în turism
Semestrul 2
Etica şi sustenabilitate în afaceri
Crearea și comercializarea produselor turistice
Practica
Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
Discipline opționale: 1 din 2
Web design
Promovare şi relaţii publice
Discipline facultative:
Geopolitică şi mediile de afaceri
Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)
Programul de master în Management Turistic și Hotelier își propune să ofere oportunități licențiaților în Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor în principal, a celorlalte programe de studii specifice domeniului de studii Administrarea Afacerilor, a specializărilor domeniului fundamental Științe Economice, precum și a oricărui licențiat al învățământului superior (care a parcurs cele două discipline prealabile), care doresc o carieră managerială în industria turismului și a cazării, permițându-le studenților să-și dezvolte acele abilități intelectuale, vocaționale și personale specifice acestei cariere.
Obiective: cunoașterea problemelor contemporane referitoare la managementul turismului și al cazării; oferirea posibilității dezvoltării personale, intelectuale și profesionale, precum și înțelegerea elementelor specifice turismului, tendințele, caracteristicile și tehnicile de gestiune; oferirea cunoștintelor tehnice și mijloacelor necesare dezvoltării și elaborării planu-lui strategic al unei destinații turistice cu scopul maximizării performanței activității turistice; analiza, evaluarea și oferirea de soluții pentru probleme manageriale complexe; cunoașterea turismului internațional, inclusiv dimensiunile interculturale și o abordare critică a teoriei dezvoltării turismului; analiza factorilor de influență a cererii turistice, precum și a relației dintre turism și dezvoltare economică.