Management turistic şi hotelier

Tutori
Prof. dr. Daniela Tatiana Agheorghiesei
Conf. dr. Mihai Tălmaciu

Plan de învățământ

Fişele disciplinelor din planul de învăţământ

  • Semestrul 1
    Management strategic
    Iniţierea afacerilor în turism
    Fundamentele economice ale investițiilor
    Geografia și managementul destinației turistice
    Limba franceză
    Discipline facultative
    Comunicare interculturală în limba străină I
    Semestrul 2
    Diagnostic și analiza interculturală
    Managementul proiectelor turistice
    Turism și dezvoltare regională și locală
    Cercetari de piață şi managementul relaţiilor cu clienţii
    Etica si integritate academica
    Comunicare de afaceri în limba franceză
    Discipline facultative
    Managementul conflictelor
    Managementul recompenselor
    Comunicare interculturală în limba străină II
    Managementul afacerilor imobiliare
    Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2023/2024)
  • Semestrul 1
    Industria ospitalităţii
    Front Office
    Recrutarea, selecţia şi dezvoltarea resurselor umane
    Managementul evenimentelor în turism
    Interpretarea moștenirii culturale în turism
    Semestrul 2
    Etica şi sustenabilitate în afaceri
    Crearea și comercializarea produselor turistice
    Practica
    Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
    Discipline opționale: 1 din 2
    Web design
    Promovare şi relaţii publice
    Discipline facultative:
    Geopolitică şi mediile de afaceri
    Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2023/2024)


Programul de master în Management Turistic și Hotelier își propune să ofere oportunități licențiaților în Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor în principal, a celorlalte programe de studii specifice domeniului de studii Administrarea Afacerilor, a specializărilor domeniului fundamental Științe Economice, precum și a oricărui licențiat al învățământului superior (care a parcurs cele două discipline prealabile), care doresc o carieră managerială în industria turismului și a cazării, permițându-le studenților să-și dezvolte acele abilități intelectuale, vocaționale și personale specifice acestei cariere.

Obiective: cunoașterea problemelor contemporane referitoare la managementul turismului și al cazării; oferirea posibilității dezvoltării personale, intelectuale și profesionale, precum și înțelegerea elementelor specifice turismului, tendințele, caracteristicile și tehnicile de gestiune; oferirea cunoștintelor tehnice și mijloacelor necesare dezvoltării și elaborării planu-lui strategic al unei destinații turistice cu scopul maximizării performanței activității turistice; analiza, evaluarea și oferirea de soluții pentru probleme manageriale complexe; cunoașterea turismului internațional, inclusiv dimensiunile interculturale și o abordare critică a teoriei dezvoltării turismului; analiza factorilor de influență a cererii turistice, precum și a relației dintre turism și dezvoltare economică.