Tutori
Prof. dr. Valentin Niţă
Plan de învățământ
- Discipline obligatorii
Cercetari de piaţă în turism
Turism și dezvoltare regională și locală
Industria ospitalităţii
Managementul proiectelor
Engleza pentru afaceri 1
Discipline opționale – cinci discipline din pachet
Contabilitate pentru afaceri
Informatica pentru afaceri
Finanțele afacerilor
Managementul organizaţiilor
Marketing operaţional şi strategic
Economie
Statistica pentru afaceri
Management strategic
Iniţierea afacerilor în turism
Comunicare de afaceri în limba engleză - Discipline obligatorii
Recrutarea, selecţia şi dezvoltarea resurselor umane
Front office
Turism internaţional
Geografia şi managementul destinaţiei turistice
Engleza pentru afaceri 2
Etica afacerilor şi protecţia consumatorului
Managementul evenimentelor în turism
Crearea şi comercializarea produselor turistice
Stagiu de cercetare
Practica
Misiune:
Programul de masterat MANAGEMENT ÎN TURISM oferă oportunităţi licenţiaţilor din orice domeniu al învăţământului superior care doresc o formare complementară în industria turismului, permiţându-le studenţilor să-şi dezvolte acele abilităţi intelectuale, vocaţionale şi personale specifice unei cariere în turism.
Competenţe:
• managementul proiectelor turistice;
• dezvoltarea și comercializarea produselor turistice prin agenții de turism (virtuale sau nu), în cadrul unor departamente de marketing sau în cadrul serviciilor de relații cu clienții din structurile hoteliere;
• dezvoltarea capacităților analitice și a competențelor decizionale;
• rezolvarea dilemelor etice în afacerile din turism și protejarea reputației firmei.
Calificări:
Agent de turism, consilier clienţi, analist piaţă turistică, manager de produs turistic, manager de vanzări.
Transversalitatea acestui program de studii permite şi accesul la alte funcţii ale întreprinderii precum cea financiară şi de cercetare-dezvoltare. Se deschid astfel perspective de lucru în toate sectoarele de activitate (industrie, turism, servicii) atât în România cât şi în străinătate.