Tutori
Conf. dr. Dumitru Tudor Jijie
Prof. dr. Andreia Gabriela Andrei
Plan de învățământ
Fişele disciplinelor din planul de învăţământ
- Semestrul 1
Publicitate
Brand Management
Analiză cantitativă şi prognoză de marketing
Analiză calitativă de marketing
Semestrul 2
Marketing digital
Strategii de preţ
Analitică de marketing
Etică și integritate academică
Discipline opționale: 1 din 2
Limba germană pentru afaceri (I)
Limba franceză pentru afaceri (I)
Discipline facultative: Managementul afacerilor imobiliare
Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025) - Semestrul 1
Distribuţie
Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
Analitică digitală
Discipline opționale: 1 din 2
Limba germană pentru afaceri (II)
Limba franceză pentru afaceri (II)
Semestrul 2
Inovare şi dezvoltarea produselor noi
Relații publice
Discipline opționale: 1 din 2
Stagiu organizațional
Marketing experiential
Discipline opționale: 1 din 2
Managementul proiectelor
Macromarketing
Discipline facultative:
Managementul conflictelor
Managementul recompenselor
Comunicare interculturală în limbă străină 1
Geopolitică și mediile de afaceri
Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)
Prin programul de masterat Analiză şi Strategie de Marketing (ASM) studenţii sunt pregătiţi pentru asumarea, la „entry level”, a responsabilităţilor specifice job-urilor: market analyst, traffic manager, asistent manager de produs, ofiţer de relaţii publice, coordonator de vânzări, junior strategic planner, media planner, account manager, consilier de marketing, brand manager assistant, account executive ş.a. Absolvenţii acestui master pot aspira la promovarea pe nivelul SENIOR, iar după 3-5 ani de experienţă pot deveni marketing manageri.
Structura programului asigură o pregătire solidă – cunoştinţe, capabilităţi, valori şi atitudini profesioniste – pe toate funcţiile specifice de marketing.
În primul rând, se consolidează componenta cercetări de marketing, atât pentru stăpânirea metodelor calitative, cât şi a celor cantitative. Nu poţi interveni pe o piaţă fără să o cunoşti bine, în prealabil.
A doua componentă majoră a masterului ASM este comunicarea de marketing. Un bun marketer este în mod obligatoriu un bun comunicator, inclusiv în 2-3 limbi străine. Pentru că stăpâneşti deja limba engleză, acum urmează limba germană. Nu se ştie care va fi cea mai puternică economie în următorii 5-10 ani (!).
Lucrul cu cifre – a treia direcţie de formare a studenţilor ASM. Unii cred că nu ar fi nevoie de aşa ceva în marketing. Don’t even think about it!
Lucrul cu alţi oameni este a patra direcţie majoră a programului. Vrând, nevrând asta înseamnă Marketing. Tot timpul lucrezi cu oameni, mai ales cu oameni din afara organizaţiei, pe care îi vezi pentru prima dată şi pe care trebuie să îi convingi.