Analiză şi strategii de marketing

Tutori
Conf. dr. Dumitru Tudor Jijie
Prof. dr. Andreia Gabriela Andrei

Plan de învățământ

Fişele disciplinelor din planul de învăţământ

  • Semestrul 1
    Publicitate
    Brand Management
    Analiză cantitativă şi prognoză de marketing
    Analiză calitativă de marketing
    Semestrul 2
    Marketing digital
    Strategii de preţ
    Analitică de marketing
    Etică și integritate academică
    Discipline opționale: 1 din 2
    Limba germană pentru afaceri (I)
    Limba franceză pentru afaceri (I)
    Discipline facultative: Managementul afacerilor imobiliare
    Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025)
  • Semestrul 1
    Distribuţie
    Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
    Analitică digitală
    Discipline opționale: 1 din 2
    Limba germană pentru afaceri (II)
    Limba franceză pentru afaceri (II)
    Semestrul 2
    Inovare şi dezvoltarea produselor noi
    Relații publice
    Discipline opționale: 1 din 2
    Stagiu organizațional
    Marketing experiential
    Discipline opționale: 1 din 2
    Managementul proiectelor
    Macromarketing
    Discipline facultative:
    Managementul conflictelor
    Managementul recompenselor
    Comunicare interculturală în limbă străină 1
    Geopolitică și mediile de afaceri
    Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)


Prin programul de masterat Analiză şi Strategie de Marketing (ASM) studenţii sunt pregătiţi pentru asumarea, la „entry level”, a responsabilităţilor specifice job-urilor: market analyst, traffic manager, asistent manager de produs, ofiţer de relaţii publice, coordonator de vânzări, junior strategic planner, media planner, account manager, consilier de marketing, brand manager assistant, account executive ş.a. Absolvenţii acestui master pot aspira la promovarea pe nivelul SENIOR, iar după 3-5 ani de experienţă pot deveni marketing manageri.

Structura programului asigură o pregătire solidă – cunoştinţe, capabilităţi, valori şi atitudini profesioniste – pe toate funcţiile specifice de marketing.

În primul rând, se consolidează componenta cercetări de marketing, atât pentru stăpânirea metodelor calitative, cât şi a celor cantitative. Nu poţi interveni pe o piaţă fără să o cunoşti bine, în prealabil.

A doua componentă majoră a masterului ASM este comunicarea de marketing. Un bun marketer este în mod obligatoriu un bun comunicator, inclusiv în 2-3 limbi străine. Pentru că stăpâneşti deja limba engleză, acum urmează limba germană. Nu se ştie care va fi cea mai puternică economie în următorii 5-10 ani (!).

Lucrul cu cifre – a treia direcţie de formare a studenţilor ASM. Unii cred că nu ar fi nevoie de aşa ceva în marketing. Don’t even think about it!

Lucrul cu alţi oameni este a patra direcţie majoră a programului. Vrând, nevrând asta înseamnă Marketing. Tot timpul lucrezi cu oameni, mai ales cu oameni din afara organizaţiei, pe care îi vezi pentru prima dată şi pe care trebuie să îi convingi.