Tutori
Prof. dr. Andreea Oana Iacobuţă
Conf.dr. Elena Ramona Ciortescu
Plan de învățământ
- Semestrul 1
Instituţii şi medii de afaceri
Logică economică
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană I
Strategii de comunicare și negociere în afaceri
Discipline opționale: o disciplină din pachet
Comunicare interculturală în limba engleză I
Comunicare interculturală în limba franceză I
Semestrul 2
Strategii de afaceri internaţionale. Studii de caz
Conjunctură economică internațională
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană II
Discipline opționale: o disciplină din pachet
Comunicare interculturală în limba engleză II
Comunicare interculturală în limba franceză II
Discipline opționale: o disciplină din pachet
Managementul resurselor umane
Leadership
Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2021/2022) - Semestrul 1
Instituţii şi politici europene
Marketing internațional
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană III
Discipline opționale: o disciplină din pachet
Comunicare interculturală în limba engleză III
Comunicare interculturală în limba franceză III
Discipline opționale: o disciplină din pachet
Drept european al afacerilor
Leadership
Discipline facultative
Coaching antreprenorial
Semestrul 2
Economie antreprenorială și simulări de afaceri
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană IV
Etică și integritate academică
Stagiu de cercetare pentru pregătirea lucrării de disertației
Practica
Discipline opționale: o disciplină din pachet
Comunicare interculturală în limba engleză IV
Comunicare interculturală în limba franceză IV
Discipline opționale: o disciplină din pachet
Conjunctură economică internaţională
Management financiar internațional
Discipline facultative
Consultanță în afaceri
Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2021/2022)
Obiectivele propuse sunt: însuşirea modelelor şi abilităţilor de comunicare scrisă şi orală; însuşirea tehnicilor de comunicare în afaceri, adoptarea unui discurs scris sau oral adecvat fiecărei situaţii de comunicare internaţională şi deprinderea tehnicilor şi strategiilor de negociere în afaceri; exersarea gândirii critice şi speculative în dezbateri şi negocieri; crearea deprinderilor privitoare la construirea, analiza şi exploatarea diagnosticului intercultural de afaceri şi crearea convingerilor privind nevoia de adaptare la specificitatea culturală locală; buna cunoaştere a fenomenelor econo-mice, instituţiilor, organismelor şi legislaţiei internaţionale; familiarizarea cu marketingul şi comerţul internaţional, cu politicile şi instituţiile europene şi cu teoriile globalizării; dezvoltarea competenţelor antreprenoriale şi a cunoştinţelor necesare identificării, analizării şi exploatării oportunităţilor de afaceri şi de finanţare a afacerilor pe piaţa internă şi internaţională.
Avantajele comparative ale programului sunt: competenţe foarte bune de comunicare în două limbi de circulaţie internaţională (engleză/franceză şi germană); capabilităţi de nivel înalt pentru accesare şi mobilitate în cadrul programelor internaţionale de studii şi de practică; cunoaşterea adecvată a mediului internaţional de afaceri; cunoaşterea instituţiilor şi politicilor Uniunii Europene; competenţe profesionale pentru angajare; posibilitatea efectuării unui stagiu de practică la o universitate din Germania.