Tutori
Prof. dr. Andreea Oana Iacobuţă
Conf.dr. Elena Ramona Ciortescu
Plan de învățământ
Fişele disciplinelor din planul de învăţământ
- Semestrul 1
Instituţii şi medii de afaceri
Logică economică
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană I
Strategii de comunicare și negociere în afaceri
Discipline opționale: 1 din 2
Comunicare interculturală în limba engleză I
Comunicare interculturală în limba franceză I
Semestrul 2
Strategii de afaceri internaţionale. Studii de caz
Conjunctură economică internațională
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană II
Discipline opționale: 1 din 2
Comunicare interculturală în limba engleză II
Comunicare interculturală în limba franceză II
Discipline opționale: 1 din 2
Managementul resurselor umane
Leadership
Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025) - Semestrul 1
Instituţii şi politici europene
Marketing internațional
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană III
Discipline opționale: 1 din 2
Comunicare interculturală în limba engleză III
Comunicare interculturală în limba franceză III
Discipline opționale: 1 din 2
Metode de cercetare cantitativă în afaceri internaţionale
Introducere în modelarea fenomenelor macroeconomice
Discipline facultative
Coaching antreprenorial
Comunicare şi relaţii publice
Drept comercial internaţional
Gestiunea riscurilor
Managementul diversităţii şi incluziunii
Semestrul 2
Economie antreprenorială și inovare
Comunicare interculturală de afaceri în limba germană IV
Etică și integritate academică
Stagiu de cercetare pentru pregătirea lucrării de disertației
Practica
Discipline opționale: 1 din 2
Comunicare interculturală în limba engleză IV
Comunicare interculturală în limba franceză IV
Discipline facultative
Consultanță în afaceri
Etica afacerilor
Finanţarea afacerilor pe piaţa europeană
Drept fiscal european
Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)
Obiectivele propuse sunt: însuşirea modelelor şi abilităţilor de comunicare scrisă şi orală; însuşirea tehnicilor de comunicare în afaceri, adoptarea unui discurs scris sau oral adecvat fiecărei situaţii de comunicare internaţională şi deprinderea tehnicilor şi strategiilor de negociere în afaceri; exersarea gândirii critice şi speculative în dezbateri şi negocieri; crearea deprinderilor privitoare la construirea, analiza şi exploatarea diagnosticului intercultural de afaceri şi crearea convingerilor privind nevoia de adaptare la specificitatea culturală locală; buna cunoaştere a fenomenelor econo-mice, instituţiilor, organismelor şi legislaţiei internaţionale; familiarizarea cu marketingul şi comerţul internaţional, cu politicile şi instituţiile europene şi cu teoriile globalizării; dezvoltarea competenţelor antreprenoriale şi a cunoştinţelor necesare identificării, analizării şi exploatării oportunităţilor de afaceri şi de finanţare a afacerilor pe piaţa internă şi internaţională.
Avantajele comparative ale programului sunt: competenţe foarte bune de comunicare în două limbi de circulaţie internaţională (engleză/franceză şi germană); capabilităţi de nivel înalt pentru accesare şi mobilitate în cadrul programelor internaţionale de studii şi de practică; cunoaşterea adecvată a mediului internaţional de afaceri; cunoaşterea instituţiilor şi politicilor Uniunii Europene; competenţe profesionale pentru angajare; posibilitatea efectuării unui stagiu de practică la o universitate din Germania.