Management în turism – Bălți

Tutori
Prof. dr. Valentin Niţă

Plan de învățământ

Fişele disciplinelor din planul de învăţământ

  • Semestrul 1
    Managementul organizaţiilor
    Statistica pentru afaceri
    Management strategic
    Iniţierea afacerilor în turism
    Discipline opționale – 1 din 2
    Comunicare de afaceri în limba Engleză
    Comunicare de afaceri în limba Franceză
    Semestrul 2
    Cercetari de piaţă în turism
    Turism și dezvoltare regională și locală
    Industria ospitalităţii
    Managementul proiectelor
    Etica si integritate academica
    Discipline facultative
    Managementul conflictelor
    Managementul recompenselor
    Comunicare interculturală în limba străină II
    Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025)
  • Semestrul 1
    Turism internațional
    Managementul evenimentelor în turism
    Recrutarea, selecţia şi dezvoltarea resurselor umane
    Geografia şi managementul destinaţiei turistice
    Interpretarea moștenirii culturale în turism
    Semestrul 2
    Etica afacerilor şi protecţia consumatorului
    Crearea şi comercializarea produselor turistice
    Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
    Practica
    Discipline facultative:
    Geopolitică şi mediile de afaceri
    Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)


Misiune:

Programul de masterat MANAGEMENT ÎN TURISM oferă oportunităţi licenţiaţilor din orice domeniu al învăţământului superior care doresc o formare complementară în industria turismului, permiţându-le studenţilor să-şi dezvolte acele abilităţi intelectuale, vocaţionale şi personale specifice unei cariere în turism.

Competenţe:

• managementul proiectelor turistice;
• dezvoltarea și comercializarea produselor turistice prin agenții de turism (virtuale sau nu), în cadrul unor departamente de marketing sau în cadrul serviciilor de relații cu clienții din structurile hoteliere;
• dezvoltarea capacităților analitice și a competențelor decizionale;
• rezolvarea dilemelor etice în afacerile din turism și protejarea reputației firmei.

Calificări:

Agent de turism, consilier clienţi, analist piaţă turistică, manager de produs turistic, manager de vanzări.

Transversalitatea acestui program de studii permite şi accesul la alte funcţii ale întreprinderii precum cea financiară şi de cercetare-dezvoltare. Se deschid astfel perspective de lucru în toate sectoarele de activitate (industrie, turism, servicii) atât în România cât şi în străinătate.