Tutori
Prof. dr. Valentin Niţă
Plan de învățământ
Fişele disciplinelor din planul de învăţământ
- Semestrul 1
Managementul organizaţiilor
Statistica pentru afaceri
Management strategic
Iniţierea afacerilor în turism
Discipline opționale – 1 din 2
Comunicare de afaceri în limba Engleză
Comunicare de afaceri în limba Franceză
Semestrul 2
Cercetari de piaţă în turism
Turism și dezvoltare regională și locală
Industria ospitalităţii
Managementul proiectelor
Etica si integritate academica
Discipline facultative
Managementul conflictelor
Managementul recompenselor
Comunicare interculturală în limba străină II
Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025) - Semestrul 1
Turism internațional
Managementul evenimentelor în turism
Recrutarea, selecţia şi dezvoltarea resurselor umane
Geografia şi managementul destinaţiei turistice
Interpretarea moștenirii culturale în turism
Semestrul 2
Etica afacerilor şi protecţia consumatorului
Crearea şi comercializarea produselor turistice
Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
Practica
Discipline facultative:
Geopolitică şi mediile de afaceri
Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)
Misiune:
Programul de masterat MANAGEMENT ÎN TURISM oferă oportunităţi licenţiaţilor din orice domeniu al învăţământului superior care doresc o formare complementară în industria turismului, permiţându-le studenţilor să-şi dezvolte acele abilităţi intelectuale, vocaţionale şi personale specifice unei cariere în turism.
Competenţe:
• managementul proiectelor turistice;
• dezvoltarea și comercializarea produselor turistice prin agenții de turism (virtuale sau nu), în cadrul unor departamente de marketing sau în cadrul serviciilor de relații cu clienții din structurile hoteliere;
• dezvoltarea capacităților analitice și a competențelor decizionale;
• rezolvarea dilemelor etice în afacerile din turism și protejarea reputației firmei.
Calificări:
Agent de turism, consilier clienţi, analist piaţă turistică, manager de produs turistic, manager de vanzări.
Transversalitatea acestui program de studii permite şi accesul la alte funcţii ale întreprinderii precum cea financiară şi de cercetare-dezvoltare. Se deschid astfel perspective de lucru în toate sectoarele de activitate (industrie, turism, servicii) atât în România cât şi în străinătate.