Tutori
Prof. dr. Iuliana Claudia Stoian
Prof. dr. Oana Carmen Ţugulea
Plan de învățământ
Fişele disciplinelor din planul de învăţământ
- Semestrul 1
Publicitate
Brand Management
Tehnici de negociere
Analiză calitativă de marketing
Discipline facultative
Managementul conflictelor
Semestrul 2
Marketing digital
Strategii de preţ
Managementul vânzărilor
Psihologia consumatorului
Gândire creativă
Etica și integritate academică
Discipline facultative
Managementul recompenselor
Managementul afacerilor imobiliare
Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025) - Semestrul 1
Distribuţie
Limba engleză avansată pentru afaceri
Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
Promovare online
Comunicare organizațională
Discipline facultative:
Comunicare interculturală în limbă Germană
Comunicare interculturală în limbă Franceză
Semestrul 2
Content Marketing
Relații publice
Discipline opționale: 1 din 2
Stagiu organizațional
Marketing experiențial
Discipline opționale: 1 din 3
Managementul proiectelor
Analiză financiară
Comunicare interculturală
Discipline opționale: 1 din 2
Marketing social
Inteligenţă economică
Discipline facultative:
Geopolitică şi mediile de afaceri
Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)
Programul de master Marketing şi Comunicare în Afaceri se adresează:
• absolvenţilor licențiați în domeniul fundamental Științe Economice care provin din universități acreditate;
• absolvenţilor cu diplomă de licenţă în alte domenii decât cel economic, care îşi doresc o formare specializată în Marketing;
• profesioniştilor din întreprinderi, absolvenţi de facultate, persoane care lucrează deja şi au dobândit experienţă în practică;
• persoanelor care dețin o diplomă de licență și doresc să continue studiile prin programe doctorale sau alte programe de cercetare;
Programul de studiu Marketing şi Comunicare în Afaceri pregăteşte studenţii pentru asumarea funcţiilor care presupun comunicare extra şi intraorganizaţională (Publicitate, PR, Promoţii, Vânzări, Resurse Umane, aplicaţii informatice şi interculturale).
Studenţii au posibilitatea formării în cadrul programelor de schimburi studenţeşti, prin:
• stagii de studiu în străinătate;
• stagii de practică în firme specializate din străinătate;
• vizite de studiu şi schimburi de experienţă;
• participare la cursuri şi prelegeri susţinute în România de către profesori din universităţi străine;
• programe de colaborare stabilite între Universitatea Alexandru Ioan Cuza şi universităţile europene partenere.