Marketing şi comunicare în afaceri

Tutori
Prof. dr. Iuliana Claudia Stoian
Prof. dr. Oana Carmen Ţugulea

Plan de învățământ

Fişele disciplinelor din planul de învăţământ

  • Semestrul 1
    Publicitate
    Brand Management
    Tehnici de negociere
    Analiză calitativă de marketing
    Discipline facultative
    Managementul conflictelor
    Semestrul 2
    Marketing digital
    Strategii de preţ
    Managementul vânzărilor
    Psihologia consumatorului
    Gândire creativă
    Etica și integritate academică
    Discipline facultative
    Managementul recompenselor
    Managementul afacerilor imobiliare
    Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2024/2025)
  • Semestrul 1
    Distribuţie
    Limba engleză avansată pentru afaceri
    Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
    Promovare online
    Comunicare organizațională
    Discipline facultative:
    Comunicare interculturală în limbă Germană
    Comunicare interculturală în limbă Franceză
    Semestrul 2
    Content Marketing
    Relații publice
    Discipline opționale: 1 din 2
    Stagiu organizațional
    Marketing experiențial
    Discipline opționale: 1 din 3
    Managementul proiectelor
    Analiză financiară
    Comunicare interculturală
    Discipline opționale: 1 din 2
    Marketing social
    Inteligenţă economică
    Discipline facultative:
    Geopolitică şi mediile de afaceri
    Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2024/2025)


Programul de master Marketing şi Comunicare în Afaceri se adresează:

• absolvenţilor licențiați în domeniul fundamental Științe Economice care provin din universități acreditate;
• absolvenţilor cu diplomă de licenţă în alte domenii decât cel economic, care îşi doresc o formare specializată în Marketing;
• profesioniştilor din întreprinderi, absolvenţi de facultate, persoane care lucrează deja şi au dobândit experienţă în practică;
• persoanelor care dețin o diplomă de licență și doresc să continue studiile prin programe doctorale sau alte programe de cercetare;

Programul de studiu Marketing şi Comunicare în Afaceri pregăteşte studenţii pentru asumarea funcţiilor care presupun comunicare extra şi intraorganizaţională (Publicitate, PR, Promoţii, Vânzări, Resurse Umane, aplicaţii informatice şi interculturale).

Studenţii au posibilitatea formării în cadrul programelor de schimburi studenţeşti, prin:

• stagii de studiu în străinătate;
• stagii de practică în firme specializate din străinătate;
• vizite de studiu şi schimburi de experienţă;
• participare la cursuri şi prelegeri susţinute în România de către profesori din universităţi străine;
• programe de colaborare stabilite între Universitatea Alexandru Ioan Cuza şi universităţile europene partenere.