Blog

,

Anunţuri importante

1. Candidaţii care s-au înscris în cadrul concursului de admitere Iulie 2025 şi vor să-şi retragă dosarele, o pot face de luni până vineri, interval orar 10-12, sala B411, etajul 1, corp B, FEAA.


2. Candidații care în platforma eadmitere.uaic.ro au statusul în așteptare și care nu au fost admiși la buget sau taxă, sunt considerați respinși.


3. Candidaţii care doresc să renunţe la locul deja confirmat vor depune o cerere de retragere, la sediul Facultăţii (se completează ambele cereri) şi o cerere de restituire a taxei de şcolarizare achitate (ataşată aici) în conformitate cu Art. 24 din Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea admiterii la studiile universitare de licenţă şi de masterat pentru anul universitar 2025—2026 

  • Candidaţilor admişi cu taxă care renunţă la şcolarizare în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la semnarea Contractului de studii, li se va reţine 10% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (200lei).
  • Dacă cererea de retragere se va face după depăşirea termenului de 5 (cinci) zile calendaristice de la semnarea Contractului de studii, dar înainte de începerea celei de a doua sesiuni de admitere (vezi calendarul admiterii), candidaţilor li se va reţine 15% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (300lei).
  • Celor care se retrag după începerea celei de a doua sesiuni de admitere, dar înainte de începerea anului universitar, li se va reţine 20% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I. (400lei)
  • Candidaţilor admişi la taxă şi care se retrag după începerea anului universitar nu li se mai restituie taxa de şcolarizare prevăzută de facultate pentru confirmarea locului.

Cererea trebuie să fie însoțită de dovada plății, copie după actul de identitate și extras de cont pe numele candidatului (exclus IBAN străinătate)

Taxa de înmatriculare nu se restituie în cazul renunţării la şcolarizare.


4. Candidaţii care au fost admişi inţial la Taxă şi care au trecut la Buget în etapele următoareobligatoriu trebuie să depună actele de studii, în original, în cazul în care nu au fost depuse deja.

Pentru restituirea taxei de şcolarizare, se depune după 1 octombrie 2025, o cerere la secretariatul specializării, (ataşată aici) însoțită de dovada plății, copie după actul de identitate și extras de cont pe numele studetului (exclus IBAN străinătate)


5. În perioada 1 -13 septembrie 2025 – Candidații admiși pe locurile cu taxă trebuie să completeze, după caz, dosarul de înscriere cu Diploma de Bacalaureat, Diploma de Licenţă şi Suplimentul la Diplomă/Foaia matricolă în original, în cazul candidaților înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, sau în copie legalizată, pentru candidații admiși la învățământ la distanță sau cu frecvență redusă.

În cazul în care sunt admiși sau urmează deja un alt program de studii, vor depune la dosar copii legalizate ale actelor de studii însoțite de adeverință care să ateste prezența actelor de studii în original la altă facultate/instituție de învățământ superior.