Negocieri, relații publice

Tutori
Prof. dr. Adriana Manolică
Conf. dr. Claudia Stoian

Plan de învățământ

  • Discipline obligatorii
    Antreprenoriat
    Marketing personal
    Relaţii publice
    Comportament organizaţional
    Comunicare organizaţională
    Discipline opționale – cinci discipline din pachet
    Contabilitate pentru afaceri
    Informatica pentru afaceri
    Finanțele afacerilor
    Managementul organizaţiilor
    Marketing operaţional şi strategic
    Economie
    Statistica pentru afaceri
  • Discipline obligatorii
    Analiza calitativă de marketing
    Tehnici de negociere
    Negocieri internaţionale
    Comunicare managerială internaţională
    Marketing relaţional
    Cercetarea comportamentului consumatorului
    Comunicare on-line
    Strategii de marketing internaţional
    Proiect de specialitate
    Practica

Misiunea programului

Programul de master Negocieri – Relaţii publice are ca misiune specializarea absolvenţilor de învăţământ superior din ciclul II de studii în domeniul negocierilor şi relaţiilor publice şi asigurarea dezvoltării unor abilităţi practice care să permit absolvenţilor accesul pe această piaţă foarte actuală.

Obiectivele programului de master Negocieri – Relaţii publice sunt:
• Crearea unor abilităţi şi deprinderi practice care sa le permită absolvenţilor integrarea corespunzătoare pe piaţa muncii;
• Asigurarea unor competenţe care să certifice absolvenţilor nivelul de calificare atins în domeniul negocierilor şi al relaţiilor publice;
• Evidenţierea rolului comunicării economice şi a limbajului economic în formarea şi dezvoltarea profesională;
• Promovarea domeniului negocierilor şi relaţiilor publice şi consolidarea prestigiului acestuia în societate.

Absolvenţii masteratului în Negocieri – Relaţii publice vor putea lucra în orice domeniu care se confruntă cu negocieri şi acţiuni de relaţii publice (antreprenori, sales manageri, area sales manageri, team leaders, account management, PR, middle & top management). Profesioniştii din domenii precum asigurări, FMCG, retail, B2B, banking, servicii, juridic vor putea derula afacerile cu mai multă competenţă prin însuşirea celor mai noi cunoştinţe în domeniu.

Programul de pregătire va privilegia acumularea cunoştinţelor privind cercetarea în domeniul negocierilor şi relaţiilor publice, ceea ce va face accesibile posturile din companiile de consultanţă în afaceri, dar şi posturile din cercetarea universitară.