Management turistic şi hotelier

Tutori
Prof. dr. Daniela Tatiana Agheorghiesei
Conf. dr. Mihai Tălmaciu

Discipline prealabile
Management, Marketing

Plan de învățământ

  • Discipline obligatorii
    Management strategic
    Iniţierea afacerilor în turism
    Fundamentele economice ale investitiilor
    Geografia si managementul destinatiei turistice
    Engleza pentru afaceri
    Diagnostic si analiza interculturala
    Managementul proiectelor turistice
    Turism si dezvoltare regionala si locala
    Cercetari de piata in turism
    Etica si integritate academica
    Discipline facultative
    Comunicare interculturală în limba străină I
    Managementul conflictelor
    Managementul recompenselor
    Comunicare interculturală în limba străină II
    Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2018/2019)
  • Discipline obligatorii
    Crearea şi comercializarea produselor turistice
    Etica afacerilor
    Front Office
    Managementul relaţiilor cu clienţii
    Practica
    Recrutarea, selecţia şi dezvoltarea resurselor umane
    Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
    Managementul evenimentelor în turism
    Limba străină 3
    Limba franceză 3
    Limba germană 3
    Discipline opționale
    Web design
    Promovare şi relaţii publice
    Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2018/2019)


Programul de master în Management Turistic și Hotelier își propune să ofere oportunități licențiaților în Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor în principal, a celorlalte programe de studii specifice domeniului de studii Administrarea Afacerilor, a specializărilor domeniului fundamental Științe Economice, precum și a oricărui licențiat al învățământului superior (care a parcurs cele două discipline prealabile), care doresc o carieră managerială în industria turismului și a cazării, permițându-le studenților să-și dezvolte acele abilități intelectuale, vocaționale și personale specifice acestei cariere.

Obiective: cunoașterea problemelor contemporane referitoare la managementul turismului și al cazării; oferirea posibilității dezvoltării personale, intelectuale și profesionale, precum și înțelegerea elementelor specifice turismului, tendințele, caracteristicile și tehnicile de gestiune; oferirea cunoștintelor tehnice și mijloacelor necesare dezvoltării și elaborării planu-lui strategic al unei destinații turistice cu scopul maximizării performanței activității turistice; analiza, evaluarea și oferirea de soluții pentru probleme manageriale complexe; cunoașterea turismului internațional, inclusiv dimensiunile interculturale și o abordare critică a teoriei dezvoltării turismului; analiza factorilor de influență a cererii turistice, precum și a relației dintre turism și dezvoltare economică.