Management în turism – Bălți

Tutori
Prof. dr. Valentin Niţă
Conf.dr. Mihai Tălmaciu

Plan de învățământ

  • Discipline obligatorii
    Cercetari de piaţă în turism
    Turism și dezvoltare regională și locală
    Industria ospitalităţii
    Managementul proiectelor
    Etica si integritate academica
    Discipline opționale – cinci discipline din pachet
    Contabilitate pentru afaceri
    Informatica pentru afaceri
    Finanțele afacerilor
    Managementul organizaţiilor
    Marketing operaţional şi strategic
    Economie
    Statistica pentru afaceri
    Management strategic
    Iniţierea afacerilor în turism
    Comunicare de afaceri în limba engleză
    Discipline facultative
    Comunicare interculturală în limba străină I
    Managementul conflictelor
    Managementul recompenselor
    Comunicare interculturală în limba străină II
    Plan de învățământ valabil pentru anul 1 (2018/2019)
  • Discipline obligatorii
    Recrutarea, selecţia şi dezvoltarea resurselor umane
    Front office
    Turism internaţional
    Geografia şi managementul destinaţiei turistice
    Engleza pentru afaceri 2
    Etica afacerilor şi protecţia consumatorului
    Managementul evenimentelor în turism
    Crearea şi comercializarea produselor turistice
    Stagiu de cercetare
    Practica
    Plan de învățământ valabil pentru anul 2 (2018/2019)


Misiune:

Programul de masterat MANAGEMENT ÎN TURISM oferă oportunităţi licenţiaţilor din orice domeniu al învăţământului superior care doresc o formare complementară în industria turismului, permiţându-le studenţilor să-şi dezvolte acele abilităţi intelectuale, vocaţionale şi personale specifice unei cariere în turism.

Competenţe:

• managementul proiectelor turistice;
• dezvoltarea și comercializarea produselor turistice prin agenții de turism (virtuale sau nu), în cadrul unor departamente de marketing sau în cadrul serviciilor de relații cu clienții din structurile hoteliere;
• dezvoltarea capacităților analitice și a competențelor decizionale;
• rezolvarea dilemelor etice în afacerile din turism și protejarea reputației firmei.

Calificări:

Agent de turism, consilier clienţi, analist piaţă turistică, manager de produs turistic, manager de vanzări.

Transversalitatea acestui program de studii permite şi accesul la alte funcţii ale întreprinderii precum cea financiară şi de cercetare-dezvoltare. Se deschid astfel perspective de lucru în toate sectoarele de activitate (industrie, turism, servicii) atât în România cât şi în străinătate.