Analiză şi strategii de marketing

Tutori
Prof. dr. Corneliu Munteanu
Conf. dr. Carmen Oana Ţugulea

Discipline prealabile
Microeconomie (sau disciplină echivalentă), Statistică (sau disciplină echivalentă)

Plan de învățământ


Prin programul de masterat Analiză şi Strategie de Marketing (ASM) studenţii sunt pregătiţi pentru asumarea, la „entry level”, a responsabilităţilor specifice job-urilor: market analyst, traffic manager, asistent manager de produs, ofiţer de relaţii publice, coordonator de vânzări, junior strategic planner, media planner, account manager, consilier de marketing, brand manager assistant, account executive ş.a. Absolvenţii acestui master pot aspira la promovarea pe nivelul SENIOR, iar după 3-5 ani de experienţă pot deveni marketing manageri.

Structura programului asigură o pregătire solidă – cunoştinţe, capabilităţi, valori şi atitudini profesioniste – pe toate funcţiile specifice de marketing.

În primul rând, se consolidează componenta cercetări de marketing, atât pentru stăpânirea metodelor calitative, cât şi a celor cantitative. Nu poţi interveni pe o piaţă fără să o cunoşti bine, în prealabil.

A doua componentă majoră a masterului ASM este comunicarea de marketing. Un bun marketer este în mod obligatoriu un bun comunicator, inclusiv în 2-3 limbi străine. Pentru că stăpâneşti deja limba engleză, acum urmează limba germană. Nu se ştie care va fi cea mai puternică economie în următorii 5-10 ani (!).

Lucrul cu cifre – a treia direcţie de formare a studenţilor ASM. Unii cred că nu ar fi nevoie de aşa ceva în marketing. Don’t even think about it!

Lucrul cu alţi oameni este a patra direcţie majoră a programului. Vrând, nevrând asta înseamnă Marketing. Tot timpul lucrezi cu oameni, mai ales cu oameni din afara organizaţiei, pe care îi vezi pentru prima dată şi pe care trebuie să îi convingi.